Vážený zákazníku,

nacházíte se na stránce nejčastějších dotazů.

Pro rychlejší vyhledání odpovědí jsme dotazy rozdělili do tří okruhů:
  1. dotazy k nákupu
  2. dotazy k dodávce objednaných titulů
  3. dotazy obecné

Dotazy k nákupu

  1. Co musím udělat, abych se mohl stát vaším zákazníkem zákazníkem a nakoupit si ve vašem obchodě? (platí pouze pro zákazníky ČR)
    Jsou dva způsoby, jak můžete na Audio3 nakupovat:
    • s registrací - vyplníte registrační formulář ve kterém kromě osobních údajů zadáte i přihlašovací údaje a při každém dalším nákupu Vám bude stačit zadat pouze tyto přihlašovací údaje
    • bez registrace – nebudete muset vyplňovat registrační formulář a zadávat přihlašovací údaje, ale při každém novém nákupu budete muset znovu zadat osobní údaje a způsob dopravy
  2. Co mám dělat v případě, že jsem zapomněl(a) své přihlašovací údaje?
    Pokud jste zapomněli své přihlašovací údaje, zašleme vám je emailem.
  3. Jak najdu svého oblíbeného interpreta?
    K dispozici máte výběr ze všech hudebních žánrů. Máte tři možnosti, jak najít svého oblíbeného autora:
    • zadáním jména autora do vyhledávacího pole na titulní straně vlevo nahoře pod logem Audio3.cz,
    • v levém dolním sloupci opět na titulní straně kliknutím na písmeno, kterým jméno interpreta začíná (v tom odstavci musíte zaškrtnout "interpret"),
    • v horní liště na titulní straně kliknutím na sekci „autoři“. Odtud se dostanete na stránku, kde si můžete vybrat ze dvou možností vyhledání: buď zadáním jména autora do vyhledávacího pole pod horní lištou nebo kliknutím na písmeno, kterým jméno interpreta začíná.
    Pro další informace ohledně vyhledávání na Audio3.cz, klikněte zde.
  4. Jak dlouho budu čekat na objednaný titul?
    Tituly objednáváme u našich dodavatelů až na základě zákaznických objednávek a vozíme je od nich pravidelně každý týden.
    U titulů máme různé dodací lhůty:
    - skladem
    - do 14 dnů (skladem u dodavatele)
    - do 4 týdnů
    Pro více informací klikněte zde.
  5. Co musím udělat v případě, že chci zrušit objednávku?
    Zažádat o storno objednávky písemně na email: dasa.zednikova@audio3.cz. V emailu prosím uveďte číslo objednávky, kterou chcete zrušit a Vaše jméno a příjmení.
  6. Je možné objednat tituly i jinak než přímo ve vašem internetovém obchodě?
    Samozřejmě si uvědomujeme, že ne každý náš zákazník, má přístup na internet a tudíž nabízíme další dva způsoby, jak můžete Vámi vybrané tituly objednat:
    • telefonicky na těchto číslech:
      mobilní telefon: 739 068 522
      pevná linka: 549 216 553
    • písemně na adresu naší provozovny: Dáša Zedníková – Audio3.cz, Soběšická 52, 614 00 Brno.
    • prostřednictvím faxu: 549 216 553

Dotazy k dodávce objednaných titulů

  1. Jak mi můžete doručit objednané tituly?
    • prostřednictvím expresní balíkové služby PPL
    • prostřednictvím České pošty formou Balíku Do ruky nebo Balíku Na poštu
    • osobní předání zásilky (tento způsob se zatím vztahuje pouze na zákazníky z Brna a okolí, vzhledem k místu sídla firmy)
  2. Jak můžu objednané tituly zaplatit?
    Za objednané tituly můžete zaplatit třemi způsoby, které navazují na Vámi zvolený způsob dopravy:
    • platba na dobírku – v případě doručení zásilky prostřednictvím výše uvedených doručovacích společností
    • platba v hotovosti – v případě osobního převzetí zásilky
    • platba převodem – v případě, že si zvolíte jako způsob doručení "Doporučený balík" prostřednictvím České pošty. Peníze nepřevádíte na náš firemní účet ve chvíli, kdy učiníte objednávku! Ale až ve chvíli, kdy Vám odešleme avízo v podobě automatického emailu, ve kterém bude přesně uvedeno, jakou částku a pod jakým variabilním symbolem máte na náš účet poukázat. Po připsání dané částky, předáme Vaši zásilku České poště, která Vám ji doručí.
  3. Jak a kde si můžu vyzvednout zásilku osobně?
    Zákazník, který si zvolí osobní odběr, bude moci tuto svoji zásilku převzít osobně v místě naší provozovny na adrese: Soběšická 52, 614 00 Brno.
    Zásilky bude možné vyzvednout po předchozím emailovém potvrzení z naší strany, ve kterém bude přesně uvedeno, ve kterých dnech a hodinách si budete moci objednané tituly vyzvednout.
  4. Jak mám postupovat v případě, že obdržím poškozený titul a budu jej chtít reklamovat?
    Neprodleně, ihned po převzetí zásilky si její obsah důkladně prohlédněte a o všech zjištěných vadách, nás informujte na email: dasa.zednikova@audio3.cz. Nejpozději do tří dnů Vás budeme informovat o postupu vyřízení Vaší reklamace. Pro bližší informace klikněte zde.
  5. Jak mám postupovat v případě, že zjistím, že titul, který jste mi doručili není tím, o který jsem měl zájem?
    I v tomto případě nás prosím neprodleně informujte na email: dasa.zednikova@audio3.cz. Každý takový případ bude řešen individuálně podle dané situace.
  6. Jak je to s balným a dopravou?
    Balné si k našim zásilkám nezapočítáváme. Zákazník platí pouze částku za dopravu a to podle způsobu dopravy, který si sám zvolí. Pro více informací o cenách klikněte zde.

Dotazy obecné

  1. Jak jsou chráněna má osobní data?
    Všechny Vámi uvedené osobní údaje zakládáme v naší databázi, kde jsou chráněna před zneužitím. Respektujeme Vaše soukromí a vážíme si Vaší důvěry a z toho důvodu ručíme za to, že Vaše údaje nejsou předávány nikomu dalšímu a slouží nám jen k vnitřním účelům, tj. identifikace kupujícího, realizace a zaúčtování platby za nákup a doručení zásilky.
    Vyplněním a následným potvrzením registrace do Audio3.cz, ve které právě tyto osobní údaje uvádíte, prohlašujete, že souhlasíte se zpracováním těchto Vašich poskytnutých osobních údajů a jejich zařazením do databáze naší firmy a že s nimi bude naloženo v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tj. zejména o tom, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, že subjekt údajů má právo k jejich přístupu. Samozřejmě máte právo souhlas s použitím osobních údajů kdykoli odvolat, stačí poslat mail na adresu: dasa.zednikova@audio3.cz.
  2. Jaké hudební žánry nabízíte?
    Na Audio3.cz nabízíme tituly všech hudebních žánrů a na všech typech nosičů. Pro bližší informace, klikněte zde.
  3. Jak se dozvím o novinkách, které nabízíte?
    Ihned jakmile zařadí naši dodavatelé do prodeje hudební novinky, u nás se promítnou vždy na titulní straně obchodu a na všech titulních stranách jednotlivých hudebních žánrů.
    Také máte možnost seřadit vyhledané tituly podle data vydání.
  4. Kdo je vaším dodavatelem?
    Využíváme řady zahraničních dodavatelů, kteří svým sortimentem pokrývají téměř kompletní seznam dostupných hudebních titulů z celého světa a svoji nabídku neustále rozšiřují.
  5. Jste schopni sehnat i tituly, které nemáte v nabídce?
    Váš požadavek na sehnání titulu nám můžete zaslat na email: dasa.zednikova@audio3.cz. Zkusíme zjistit od našich dodavatelů, zda by bylo možné Vámi požadovaný titul sehnat. Tady Vám ale nemůžeme nic konkrétního slíbit.
  6. Jak jsou uváděny ceny titulů?
    Všechny ceny hudebních titulů na Audio3.cz jsou uvedeny včetně DPH.
  7. Prodáváte originální tituly?
    Všechny tituly prodávané na Audio3.cz jsou originálními nahrávkami oficiálních hudebních vydavatelství. Hudební nosiče nejsou v některých případech zabaleny do fóliového obalu. Je to z toho důvodu, že některá vydavatelství nesmí CD balit do fólie z čistě ekologických důvodů – rozhodně to není proto, že bychom tituly sami rozbalovali. Všechna CD Vám budou zasílány přesně tak, jak je dostaneme od našich dodavatelů.
  8. Proč bych se měl stát právě vaším zákazníkem?
    • výběr z 860 000 hudebních, knižních a filmových titulů z celého světa, včetně novinek a rarit
    • všechny hudební žánry a všechny typy nosičů (CD, DVD, SACD, LP a SP vinyly,...)
    • 160 000 titulů se seznamem skladeb
    • 420 000 hudebních ukázek
    • osobní odběry v Brně